dimecres, 20 d’abril del 2011

Pistes joc de Sant Jordi a Blogville.


Aquest any, per aquí el món dels blogs, blogville li diuen, no hi haurà ningú que es quedi sense rosa o sense llibre per Sant Jordi, i per que?
Doncs per que ja fa unes setmanes que el veí de dalt, va proposar un joc d'aquestos a l'estil del blogaire invisible (el vam trobar a faltar pels Nadals).
El seu dia ens vam incriure, unes 33 persones, i el seu dia es va fer un sorteig per aparellar-nos els uns amb els altres,
i com que hi ha el doble de xiques, que de xics, doncs a cada noi li correspon fer el Sant Jordi a dos blocaires.
Avui mateix he descobert qui és la meva parella, doncs per raons tècniques ha hagut de deixar-ho tot preparat avui ja que el dissabte és fora.
Gràcies MK!!! però fins dissabte no puc obrir l'enllaç!!! mare meva, tinc un regal embolicat damunt la taula i he d'estar-me 4 dies aguantar-me d'obrir-lo!!! prova dura aquesta...
bé, per acabar, donaré un parell de pistes sobre qui són les meves donzelles, i dic ara un parell perquè segurament no en donaré cap més...

Donzella nº1; Aquesta xica tant formosa i creativa, ja fa molt de temps que es passa pel meu modest bloc, de fet va ser una de les primeres seguidores "inscrites",
podriem dir que és del sud, més que jo!!!!

Donzella nº2; Aquesta xica també formosa i també creativa, no la coneixia, bé, de fet ens teniem vistos d'haver coincidit en algun local, jugant es clar, pel que suposo que deu ser juganera com jo. M'ha agradat descobrir el seu blog molt interessant, poètic i ple de fotos molt xules, i més o menys, podriem dir que també habita més al sud que jo...

i no dic res més que sinó serà molt fàcil,
Dissabte veurem, veureu, `^_^´
i sense res més a afegir...
apa salut!!!!

6 comentaris:

◊ dissident ◊ ha dit...

Sembla un joc diver, esperem descobrir nous blogs.

Salut!

Mercè ha dit...

Mmmmmh, jo podria ser la primera pista. Sobretot per allò del sud.
Esperarem impacients un poc més.

Una abraçada.

Montse ha dit...

jo sóc més aviat del nord... així que... continuarem buscant!

Bona setmana Santa!

... ha dit...

...jo sóc tan del sud com tu! Així que seguiré buscant entre les pistes d'altres blocs!

El porquet ha dit...

No m'enganyis! Segur que ja has obert el regal! (jo ho hagués fet :P)

helena ha dit...

Ben volgut blocaire. Passa pel meu bloc que t'he deixa't un paquetillu. ;)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails