diumenge, 20 de juny del 2010

adeu primavera!

Ostres quin bon temps que fa, i quina munt de feina que ja fa moooolts dies que s'acumula, aquesta nit mateix acomiadem  la primavera i preparem-nos que ja arriba l'estiu.
Sembla que les bones idees, o les simples idees, o les idees en general, també amb la caloreta se'n van de vacances, i llavors... crisi creativa!!!!!!
només un post en aquest més de juny!!!! que m'està passant!
a tantu que les propostes se m'acumulen, i la creativitat em falta, que he de fer?
crec que millor que m'ho prengui amb calma, fullegi alguns llibres, i provi amb coses senzilles,
o sigui que prepareu-vos que en pocs dies m'espero una riuada de creativitat que omplira aquest bloc de dinamisme, històries i participació.
fins llavors, i ni que només sigui per omplir (per que enganyar-nos) us poso aquesta foto i una cançó.



aquest xiprer poc a poc mossega la barana,

 

i poca cosa més...
apa salut!

6 comentaris:

◊ dissident ◊ ha dit...

Doncs jo no tinc calor encara, però també estic amb la creativitat por los suelos. Esperaré la musa. De tota manera tu ens tens del tot abandonadets. xDDD Espere llegir-te prompte.

Salut!

Per cert, el nou look del blog m'agrada, però deixar-te un comentari és força complicat perque no es veuen les lletres on ho diu. xDDDDD

ricderiure ha dit...

gràcies per avisar Dissortat!!!
a veure si m'inspiro una mica... tot és posar-s'hi...
salut!

maria ha dit...

APa!Quina foto...en calma i a poc a poc.^-^M'agrada la teva nova imatge.

Iblama ha dit...

titu! a mi akets temps magrada molt! ni calor ni massa fred. s'està de conya! jejeje the enviat un mail amb una historieta!ja em diràs alguna cosa!

Iblama ha dit...

titu ja he penjat la continuació del personatge de l'abril i ho he comunicat amb un comentari a la laura. espero haver-ho fet bé! l'enllaç és: http://iblama.blogspot.com/2010/06/joc-literari-et-regalo-un-personatge.html

ja em diràs alguna cosa!

ricderiure ha dit...

Que et sembla Maria? perque després diguin que els arbres no es mouen...

tituuuuu!!!! moooolt bé la teva història, gràcies per participar!!!!

saluteeee!`^_^´

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails