divendres, 19 de març del 2010

20:13 Catalunya Expres


Sempre m'han dit que de petit m'agradaven molt els trens, em portaven a l'estació i m'estava hores allí mirant passar els trens.
Ja de gran vaig descobrir que Reus és un encreuament important per als trens, les línies que van a Barcelona des de Lleida i Montblanc i també les de Flix, Mora, Falset passen per aquesta estació.
Per tant des de Reus pots agafar trens cap a totes aquestes comarques més o menys veïnes o també seguir les seves extensions cap a Saragossa, Madrid, Pamplona i nord de la península fins a Galícia, i es clar Barcelona que cau a una hora i mitja.
Només per anar en direcció València i Andalusia, ( i per l'AVE) cal anar a Tarragona, "la capital".
Fa anys els seus lavabos i jardins eren força coneguts tal i com els va citar el messies juantxi en el seu Blues de la vaselina.
Avui en dia els caps de setmana també és lloc força concorregut ja que serveix de pàrquing als que surten per la zona del passeig Mata.


Quan vaig amb el cavall de ferro
em poso a la finestra de mar
sempre escric o llegeixo,
això és el que més m'agrada.
quan el bellugueig m'adorm.


i res més...
apa salut!

2 comentaris:

Judit ha dit...

Els trens connecten... Sempre tenen aquell punt de bucòlic de pensar, on aniran? On aniria?
Ptons =:)

neusmafo ha dit...

m'agradava fer campana i poder fer un te al antic bar. després passar-me el matí llegint i veient passar els trens mentres prenia el solet a un del bancs.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails