dilluns, 19 d’octubre del 2009

gol de Dzeko


Gràcies al JM Tibau per seguir inspirant-nos, el 130 joc literari de Tens un racó dalt del món consistia en imaginar-se la història que es pot veure en aquesta fotografia, o sigui que aquí teniu la meva, de veritat que m'ho he passat bé imaginant-m'ho, no crec que em toqui el cap de setmana d'allotjament a Arnes per que m'ha passat del límit de paraules, però un cop acabat no l'he volgut retocar ni escurçar, o sigui que hauré de continuar participant-hi, que de fet és lo important no? i imaginar històries i escriure-les!

Quatre dies feia que el lloro va arribar a casa meva.
Quan va arribar em va fotre un ensurt ben gros, va aterrar a la terrassa quan jo estava còmodament assegut navegant amb el meu portàtil i es va posar en silenci a sobre la taula dirigint-se directament cap al plat de cacauets que tenia per anar picant.
-fes el que vulguis!, ja no en vull més, però t'aviso estan rancis- vaig dir-li com fent-me el simpàtic i ell va continuar menjant els cacauets fins que se'ls va acabar, i allí es va quedar, mirant-me mentre jo continuava fixat en l'ordinador.
L'endemà quan vaig sortir a la terrassa amb la meva cervesa i l'ordinador sota el braç, ni hi pensava ja em el lloro, però allí estava. Vaig tornar a la cuina i li vaig acabar de posar la resta de cacauets rancis en un plat que li vaig oferir, i em vaig tornar a posar a la xarxa mentre ell menjava al meu costat. Aquell dia estava mirant-me una web d'aquestes d'apostes de futbol on-line, ja tenia 10 euros posats en un partit de la lliga alemanya, Bayer Munich-Wolsfburg, i només em faltava posar el resultat quan el lloro em va dir, -0 a 1 gol de dzeko!
-,-0 a 1 gol de dzeko!, sorprès de que el lloro fos coneixedor de la davantera del wolsburg, vaig pensar que per que no, i vaig marcar el resultat i vaig posar 5 euros més pel golejador.
Ahir a la tarda quan em vaig tornar a seure a la terrassa el lloro ja m'esperava, em vaig connectar a la web i em vaig quedar glaçat al veure el resultat de l'aposta, clavada! 40 euros per encertar el resultat i 45 pel golejador. I amb l'ansietat de qui descobreix una beta d'or, vaig buscar les apostes del dia, -digues lloro, nba Hornets-sixers-, -89 a 102!- em va contestar, i com empès per una boja ambició vaig anar apostant, preguntant al lloro que em deia tots els resultats, no podia parar, ja em veia amb cotxe nou, amb vacances, amb casa nova!, tant fort em va agafar, que vaig invertir tots els calés que tenia a la targeta de crèdit, abans de celebrar-ho anant a sopar de restaurant, vaig treure-li al lloro unes pipes que tenia a la cuina.
Avui al matí m'ha trucat del banc, m'han dit que m'havien retornat el rebut del cotxe per que no tenia fons, me n'he anat corrents cap a casa, el lloro no hi era a la terrassa, he engegat l'ordinador, mare meva, ho havia perdut tot!


això és tot! apa salut!

1 comentari:

Jesús M. Tibau ha dit...

Moltíssimes gràcies per participar, tot i que excedeixis les 200 paraules.
Intento ser rigorós amb aquests jocs literaris, i per tant no podré donar com a vàlida la teva participació, tot i que, repeteixo, l'agraeixo igualment. Malgrat tot, la inclouré al post on les recullo totes: http://jmtibau.blogspot.com/2009/10/participacions-al-130e-joc-literari.html

Si en fas una versió més reduïda, ja m'avisaràs

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails