divendres, 18 de setembre del 2009

la rumba sona al carrer!


Doncs ahir vaig estar en un macroconcert rumbero a Tarragona!
Bongo Botrako i la Pegatina, bon concert, bona rumba i gentada assegurada...
els Bongo Botrako que ja els hem vist a Colldi aquest estiu continuen amb al marxa "xipiron", aquests arrastren multituds, s'han fet un fart de voltar aquest estiu, i foten una canya! precisament em recorden mogollon els primers cops que vaig veure al grup que va tocar després... La Pegatina!
I es que quan vaig veure per primeres vegades als rumberus de la Pegatina, a Riudoms i a lo submarino de Rasquera vaig flipar, vaig parlar-ne amb tothom, vaig escoltar el disc sis mesos seguits i em vaig apendre totes les cançons...
-Aquest grup és i serà molt gran!- deia jo tot convençut, fins i tot vam tenir la possibilitat de portar-los a Colldejou a traves del Dani, no va ser però...
I si, s'ha fet un grup gran, algú em va explicar que els havia fitxat un manager assessor o no se que, que es dedica a fer-los un grup important en l'escena músical, i sembla que ho està aconseguint, per que ja fa temps que la Pegatina es comença a conèixer a tot arreu i es sent sonar en radios, pubs i discoteques mòvils... a més la seva agenda de concerts els porta per tota la geografia, d'hispania i també d'europa!
Encara no he escoltat el seu segon disc, (que es pot descarregar gratis!) ara que per mantenir el nivell tindran feina, és el que els hi passa als grups que comencen tant forts, a veure si lumenus es mantenen com un dels millors i més marxosos grups de per aquí...
Amb els Bongo Botrako a darrere i prenent nota... ai xipiron!


A la pàgina oficial de La Pegatina i podeu anar per aquí, hi trobareu mogollon de coses, notícies, agenda, videos i descarregues gratuites dels seus discos! Recomanada total!
Els Bongo Botrako també tenen una pàgina, al facebook! també molt útil per si els voleu seguir, veure videos o dir-lis qualsevol cosa! aquí la teniu...
i per acabar us poso uns videos... i a disfrutar de la rumba!
apa salut!





LinkWithin

Related Posts with Thumbnails