divendres, 21 d’agost del 2009

n'hi ha que no tenen por



m'agrada que em proposin coses, per això torno a participar en un altre joc literari de Tens un racó dalt del món, gràcies per proposar-los! si voleu saber de que va mireu-ho vosaltres mateixos anant per aquí.

la casa ja no hi és, les velles bigues de fusta partides han estat trossejades, arrancades, els trespols ensorrats i la teulada derruïda, res n'ha quedat d’allò que fou casa nostra, allí on vivíem plegats, on fèiem les nostres coses, els nostres plans, on teixíem els somnis que volíem que ens fessin de manta de les nostres vides.
Vam marxar cap cots, ens ho vam deixar prendre, no vam voler enfrontar-nos i potser tampoc hagués servit de res, els temps passa, les coses canvien, ens fem grans, cap de nosaltres va voler veure com ensorraven aquest vell edifici que tant representava per a nosaltres.
Però mira! la casa no és buida encara!
ni ha que com que tenen set vides s'atreveixen amb tot, fins i tot a desafiar la destrucció, l'abisme, i a jaure en el racó menys pensat.
Només em falta que s'aixequi i em cridi, - n'hi ha que seguim lliures!-

i res més, apa salut!

1 comentari:

Jesús M. Tibau ha dit...

moltes gràcies per participar als meus jocs

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails