dimecres, 22 de juliol del 2009

alguna cosa va passar de camí a la lluna...



efemeride;
el 21 de juliol de 1969 Neil Amstrong va ser el primer èsser humà en trepitjar la superfície de la lluna durant la missió de l'Apolo 11.
i???
serà que diuen que és mentida?
doncs com tantes altres coses! a mi, que sempre m'agrada més la versió conspiranoïca que no pas la versió oficial doncs no em convencen de res, a mi! de que? he estat més cops jo a la lluna que no pas els astronautes de l'apolo 11!


i és que m'hi passejo sovint jo per la lluna, així descanso de la dura realitat terraquea! i és que des d'allí hi ha unes vistes!
com de tants altres casos en teories conpiranoïques, hi ha mogollon de proves que tot això de 1969 va ser un timo com una casa, fotos, videos, de tot... i està superexplicat i documentat, si voleu llegiu-vos la pàgina d'on he tret aquestes fotos, on explica tots el trucatges fotogràfics que porten , estan aquí.
He vist uns quants documentals que tractaven sobre el tema, un que em va impresionar molt però que no recordo com es deia, implicava Stanley Kubrik, director de cine de "2001 odissea a l'espai" com un del que va poder fer possible tota la farsa...


L'últim que he vist, via youtube, es titula "alguna cosa extranya va passar camí de la lluna", està prou bé tot i que al principi sembla una mica lent, us en poso el primer capítol de 5, i si el voleu veure sencer doncs seguiu-ne la cua de videos relacionats...
buenu total, que no cal allargar-se, una trola com un altra, en la que s'enganyen milions de persones per obtenir-ne tot tipus de beneficis, milions i milions de dollars que s'enbutxaquen els de sempre... LOS AMOS DEL MON!
i ja ho deia George Orwell, "qui controla el passat, controla el futur"
i res més, apa salut!


LinkWithin

Related Posts with Thumbnails