dimarts, 24 de març del 2009

avui penso...



dedicat a mi mateix... ves tu que jocentrista...

la vida va ràpid
i jo al meu pas
la gent com corre
i jo pensant
només en mi
i estar tranquil
i dormir
i xalar
agafant al vol la sort

estimant el desitjat
moment de mi mateix
viure i crear
actuar i pensar
sent un ric
reflexe de mi
i del que vull somiar



i aquest per a vosaltres...

Amics d'or
veus que m'animeu
us preocupeu
m'estimeu

aliments d'alegria
columna, fugida,
amb el anys
el sentiment és profund
la unió, l'agraïment
tot el que us dec
i mai tinc prou a tornar
aquí esteu
i us vull viure!!!!!

apa pues que sigui sempre així............
salut!!!!

3 comentaris:

Anònim ha dit...

cada persona recollirà el que sembri...

Iblama ha dit...

titu! a viure la vida i si pot ser conjuntament, millor. les coses com més entorn tinguem millor passen. el problema és que a vegades l'amistat es pot transformar però l'estima sempre queda. ni la mort es capaç de trencar-la.
amimu i endevant!

neusmafo ha dit...

ostres,

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails