divendres, 28 de novembre del 2008

una de fotos

























Hola hola !


doncs lo dit, aquí va una de fotos...

aquesta primera és la única meva, la vaig fer una tarda d'octubre a la platja de la Pixarota...

va ser de les últimes que vaig fer ja que ! he perdut la camara ! mare meva ! fotograf de pacutilla...

n'hauré de trobar una substituta....

les altres fotos són pescades de la red... més exactament les he tret totes de


http://telamamaria.blogspot.com


ja vaig anomenar aquest blog un cop hem sembla, la fa un personatje de Reus i està molt bé, moltes fotos molt guapes....

buenu només un parell de coses més a comentar...

gent de colldi ! farem algo per les festes o que ? hem refereixo a un festival, concert, o lo que sigui...
ja toca trobar-se aviat... en parlem...

gent del món ! aquest diumenge a La Riba pel matí hi ha un torneig d'estirar la corda que promet... amenitzat amb "Clandestines" a mi , m'hi trobareu !

gent del blog ! sembla que l'enquesta ja està bastant finalitzada, ja deveu d'haver votat tots... i tot i que encara queda fins nadal, hem sembla que això està senteciat... ( dani a veure si fas algo ! )


i per acabar un apunt climatològic...

aquest cap de setmana fotra una nevada que fliparem !

o això diuen els iluminats que pronostiquen el temps...

o sigui que si algú vol quedar per esquiar pel carrer nou...

ja ho direu !

apa un saludu i una abraçada....

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails