dijous, 13 de novembre del 2008

entre el quadre i la literatura, el còmic!


Hola molt bones ! aquesta entrada la dedico al món del còmic que com molts sabeu és una de les coses que m'ha agradat de sempre, ja no sóc comiquero compulsiu, però això sempre queda....

He buscat còmics per la red, però entre els drets d'autor, les males fotografies i tot això doncs al final m'he quedat amb aquests que us poso aquí...


les tires de Mafalda són de la millor literatura universal que s'ha fet, amb el gran humor i sarcasme de Quino reflexat a través dels ulls infantils...
si en voleu veure més aneu a http://mafalda.dreamers.com/Tiras%20mafalda/TIRASMAFALDA10.htm n' hi ha forces...


Aquests altres són d'una web de còmics, tires humorístiques, si voleu veure-la seguiu a http://listocomics.com/
tenen força gràcia i n'hi ha bastantes...


M'hagués agradat posar un que he trobat de Mauro Entrialgo sobre la blogosfera, però no ho he aconseguit, seguiré intentant-ho...
Per acabar us anomenaré alguns dels autors que m'han agradat en algun moment per si em voleu fer un regal....
o per si voleu que tinguem un dia una conversa friki sobre còmics..
del clan Vibora, Max, un dels meus preferits, autor del mític Peter Punk...
Mauro, autor de la gran serie Herminio bolaextra (del mític makoki) i del Demonio Rojo.
Alvarez Rabo un terrorista comiquero amb molta gràcia.
Ralf koning, autor de còmics gay també molt bo...
aquest són els que hem venen al cap sense pensar-ho gens, un altre dia ja faré una recopilació amb lo milloret de lo que tinc i conec per si algú té algun interès...
buenu era només això...
apa doncs ( diguem friki ) adeu!
Per cert. l'enquesta esta 15 a 12 a favor de que hem talli els cabells.... Per nadal adeu cua!
sembla que ja heu votat quasi tots ( i alguns heu fet campanya)... prometo que acceptaré el que surti... ( tornam a dir friki )...
apa pues...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails